dijous, 28 de juliol del 2016

INTERESSOS, PREFERÈNCIES I GUSTOS DELS MEUS LECTORS


Ara que està tan de moda quantificar-ho tot i elaborar rànquings, volia saber quins són els posts del blog Patidifusa.cat que han tingut més visites. Tenia ganes de fer-ho. Per res en especial, més enllà de la curiositat. Com a divertimento i per esbrinar  una mica quins són els interessos, preferències i gustos dels meus lectors.

En total he publicat més de cent-cinquanta textos i el podi l’encapçalen clarament tres entrevistes, cosa que em fa pensar que compartiu amb mi la devoció per aquest gènere. L’or se l’endú La Nina da Lua i el punt d’inflexió que li ha canviat la vida, amb la contundent xifra de 5.555 visites. Suposo que hi té força a veure –a banda que ella s’ho val– el fet que l’entrevista està publicada també en versió castellana. Per darrere d’ella, superant les cinc-centes visites en ambdós casos, les converses amb dos homes als quals admiro: l’Edu i el Txabi (Eduard de Vicente, un home de pel·lícula i Txabi Franquesa: «L’humor crea vincles. Els teus amics ho són en tant que tenen el mateix codi humorístic que tu.»).

Compartint el mig miler de visites, l’últim post que he escrit i que està dedicat a la meva àvia Mercedes: Tots contents, excepte tu. I, per darrere d’aquest, n’hi ha tres més que fan referència, també, a persones molt properes a mi: l’Ovidi Montllor (M’aclame a tu, Ovidi), la meva mare (Una gran dona) i el meu fill gran (Un diamant en brut).

Jo i les meves circumstàncies, la constatació que els fills passen Per davant de tot i l’Adéu a alguns mites relacionats amb l’educació superen les dues-centes cinquanta visites, seguides de molt a la vora per tres reflexions que m’encanta que us agradin perquè són dolces com elles soles: Els petons, Fly me to the moon i Nuvis als setanta anys.

Doncs ja està. Ja ho he fet. Tafaneria saciada. Ara caldrà veure quantes visites té aquest post i si en són moltes voldrà dir que sou tan xafarders com jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada