diumenge, 28 de novembre del 2021

RES QUE EM RECORDI LA MARE

 A tu se t'esgoten les ganes de viure i a mi se m'eixampla la por. 

Avui, amb l'excusa de dur-te una bossa dels polvorons com els que havies comprat tota la vida al colmado de la Montse i que resulta que ara tenen en una parada al mercat del meu barri, he passat fugaçment a veure't. Que no estàs per festes ja fa temps que ho dius però, com somrius tan gran quan vinc i juntes arreglem el món, no t'havia fet mai cas.

Avui et pesaven massa els anys. Estaves cansada, estaves exhausta. Avui m'he adonat que no ets immortal. 

Que prou que ho sé que t'has de morir. Que ens hem de morir tots, carai. Però em fa pànic. Vull comprar-te una bata que escalfi cada any, vull anar-te a buscar polvorons quan s'apropi el nadal, vull trucar-te i petar la xerrada. 

Necessito que estiguis aquí, que et quedis amb mi. Vull que siguis per sempre la mare suplent. Perquè sé que quan marxis ja no em quedarà res. Res que em recordi la mare com me la fas pensar tu.

A tu se t'acaben les ganes de viure i a mi em rosega la por.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada